Responem les teves preguntes amb claredat

Perquè els nostres clients són la nostra prioritat, a ADX Energia resolem les teves preguntes de manera clara, perquè la gestió dels teus subministraments de llum i gas sigui molt fàcil:

Quins tràmits he de fer per canviar-me a ADX Energia?

Canviar-te de companyia comercialitzadora és molt més fàcil del que sembla. I per canviar-te a ADX Energia encara més perquè ens encarreguem de fer totes les gestions per tu.

Només has de contactar amb nosaltres i facilitar-nos la informació següent:

  • Dades del titular del subministrament
  • Adreça del subministrament
  • Potència elèctrica
  • Codi Universal del Punt de Subministrament (CUPS). Aquesta dada la trobaràs a qualsevol factura anterior
  • Compte bancari on domiciliar el pagament del subministrament elèctric.

Amb aquestes dades nosaltres ja ens encarreguem de gestionar el canvi de comercialitzadora.

Has de tenir en compte que aquesta gestió triga entre 3 i 6 dies hàbils. Durant aquest període, podries rebre una factura de la companyia elèctrica anterior, però al següent període ja s'apliquen les noves condicions contractades amb ADX Energia.

El canvi de comercialitzadora és gratuït, no hauràs de pagar res per la gestió del canvi, ni a ADX Energia ni tampoc a la comercialitzadora anterior.

He de canviar la meva instal·lació per canviar de comercialitzadora?

No, per canviar-te a ADX Energia no hauràs de canviar res, ni la teva instal·lació elèctrica, ni tenir cap mena de molèstia. A més, el canvi és gratuït.

Tampoc no tindràs cap tipus de tall en el subministrament durant el canvi. 

L'únic que notaràs és un estalvi a la teva factura de la llum i un servei d'atenció al client proper i de qualitat.

Si em canvio de comercialitzadora, puc tenir algun tall al subministrament?

No, és clar que no, ni mentre es gestiona el canvi de comercialitzadora ni tampoc quan el canvi ja estigui fet.

Has de tenir en compte que canviaràs la comercialitzadora però la companyia distribuïdora del subministrament no es canviarà, de manera que no tens cap risc de tall al subministrament.

Amb ADX Energía, puc contractar energia d'origen renovable?

Sí, si us preocupa la protecció del medi ambient i del planeta, a ADX Energia us oferim la possibilitat de contractar tarifes 100% d'origen renovable.

Com contacte amb ADX Energia si tinc un dubte?

El nostre objectiu és oferir-te una atenció i un servei proper i de qualitat, per això tens diverses vies de contacte:

  • Al telèfon gratuït 900747185
  • Per correu electrònic: info@adxenergia.es
  • Mitjançant el formulari de contacte de la nostra web www.adxenergia.es

Com puc accedir a les condicions generals del meu contracte?

Sempre que vulguis pots consultar les condicions del teu contracte, especificades al propi document contractual que vas signar amb nosaltres.

I si vols consultar les condicions generals, pots accedir-hi aquí

Com exercir el desistiment del contracte?

Segons es defineix al Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, els clients en la seva condició de Consumidor i Usuari, tindran dret a desistir del contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació.

El termini de desistiment conclourà als 14 dies naturals comptats a partir del dia en què se celebri el contracte.

Per exercir el dret de desistiment, és imprescindible enviar la decisió de desistir del contracte a través d'una declaració inequívoca en què sol·liciteu el vostre dret de desistiment enviant carta per correu postal a ADX RENOVABLES, SL, C/ Electrònica 19, Planta 7C. 08915 Badalona, Barcelona o per email a info@adxenergia.es. Així mateix, també es pot exercir el seu dret de desistiment contactant per telèfon al 900 747 185.

ca